2009-06-01

Beszámoló


Ahogy ígértem, beszámolok a hétvégi eseményről.Gondolom az egész országban, így Fehérváron is télies volt az idő. Volt szerencsénk szélviharhoz, jégesőhöz, de szerencsére azért sok látogatóhoz is. Volt aki egy kiadós zuhé elől menekülve nálunk ragadt és sok szépséget választott mire az eső elállt. Szóval nagyon jól telt ez a két nap, sok lelkes alkotóval és szervezővel beszélgethettem,rengeteg élménnyel gazdagodtam. Az ékszereimnek sikere volt, az újakat igazából most teszteltem személyesen először. Köszönöm lányok nektek akik miattam eljöttetek és megkerestetek, nagyon jól esett. Andi Neked külön köszönöm hogy olyan jó asztaltárs voltál és vidáman teltek az óráink:)
Ismét az alkotó munkába vetem magam hogy eleget tegyek az eddig halogatott és az új kéréseknek.

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Gratulálok a kitartásotokhoz és s sikereidnek!

LNóri írta...

Dejó, örülök, hogy sikeres volt, gondoltam rátok ebben a rossz időben.
Jó a frizurád!!!

vezsuzsi írta...

Szió Barbi!
Andival egy osztályban tanultunk!(bôrmûvesnek)
Hû de jó róla fotót látni!
:))))
Rólad is! :))))