2012-12-24

Boldog ünnepeket!

A december ismét pörgősre és szorgos-dolgosra sikeredett. Pedig gyakorlott, már szeptemberben készülődő típus vagyok, a saját családtagoknak már lelkesen kötögetem vagy éppen olvasztom az ajándékokat.
Idén is próbáltam minden kívánságnak eleget tenni, sok szépség készült  és sok inspirációt is gyűjtöttem a következő darabok elkészítéséhez.

A horgolótűm is serénykedett:





A gyűrűüvegekből sem volt hiány. Minden méretben, színben, formában, pöttyel, szirommal:




Végül kis csapatunk, akik elfogadják hogy anya tanul, vagy este kicsit jobban szorgalmazza az esti mesét és az ágybabújást mert már menne ki a műhelybe. Így hatan kívánunk minden kedves olvasónak, blogbarátnak, ismerősnek nagyon boldog, meghitt, szeretettel teli karácsonyt:


6 megjegyzés:

wf írta...

Nagyon boldog karácsonyt kívánunk!

Kisnyul / Andi írta...

Szépek vagytok! Boldog ünnepeket kívánok!

norono írta...

Kívánok Nektek örömet, boldogságot, egészséget, alkotó kedvet!
Neked külön még egy jó adag szabadidőt is! :-)))
Gyönyörű a családod!

jellemzo_blog írta...

Szia! Nagyon tetszik az oldalad, ha gondolod nézz be hozzám is! Én még csak most kezdtem a blogolást.
www.jellemzo.blogspot.com

Artmona írta...

Nagyon cukik vagytok!
Jó régen beszéltünk!Karácsonyig Bécsben voltam,ÍGY CSAK MOST TUDOK NAGYON BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNNI NEKED ÉS A CUKI CSALÁDODNAK IS!
JÓ LENNE BESZÉLNI MÁR!:))))Mona

Névtelen írta...

I'm truly enjoying the design and layout of your blog. It's a
very easy on the eyes which makes it much more enjoyable for me to come here and visit more often.
Did you hire out a developer to create your
theme? Excellent work!
Feel free to surf my weblog ... cash advance franchise