2012-08-21

Hol is tartottam?

Amióta lett Babobead fb oldal, kissé rendezetlen vagyok képfeltöltésügyileg. Ott albumokba rendezve visszakereshetően lesznek a képek, itt azóta kissé le vagyok maradva.

Azt hiszem ezek a legutóbbi ékszerek amiket dokumentáltam:

Maradék kásagyöngy horgolásával kezdődött, azokhoz rakosgattam  a színsort. Sikere volt, készült még.

Barátnők szett Ági kérésére:


Ez meg a Meska boltomba készült, szegényt hanyagoltam, vagyis nem töltögettem mostanában:

Természetesen vezetem tovább a blogot, majd itt igyekszem hosszasabban írni egyes darabokról. A fb oldalon is várlak Titeket szeretettel. Ahogy érzékelem, ott sokkal  interaktívabb az élet, villámgyorsan jönnek mennek az infok és az üzenetek. Igyekszem megszokni, mert látom így jobban elérhető vagyok, talán valami játékfélére is hamarosan sor kerül.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Huhh, de szinesek, szépek, csodásak. Mindig lenyűgöz a változatosságod (lehet nem ez a legjobb kifejezés :( ), ennyi félét, mindig újat és mindig szépet.