2010-08-18

170 pötty!

Ezt a gyöngyöt egy nagyon szép Vetrofond üvegből olvasztottam. Most már tudatosan keresem a különleges színeket, amik kicsit sejtelmesebbek, nem teljesen telt színek. A 22mm-es átmérőjű gömbre sikerült 170 pöttyöt olvasztanom egy szintén különleges üvegből. Ez ha redukálom a lángomat, fémes hatásúvá válik, kékes hematitos színben csillog. Mostanában a tucat béka és hüllő kérés között kivételesen tudtam annnyira koncentrálni, hogy még az én mérnöki szememnek is szép arányosan elhelyezettnek tűnik.

( Egyre inkább abba az irányba haladok, hogy nagyon aprólékosan kidolgozott, hibátlan mintáim legyenek, mert az egyszerűeket sorra látom megjelenni egy alkotónál a Meskán. Nem kívánok másolásról beszélni, és a témát sem feszegetem, nem ér annyit az egész. De tudom sokunk napi szinten találkozik eme ténnyel és most ha zárójelben is de le kellett írjam )

12 megjegyzés:

Unknown írta...

Barbi!
Neked eddig is hibátlanok voltak a munkáid, de azért 170 pötty az már azért a csúcsok csúcsa.:-)))))) És szerintem jól teszed, ha ezt tudod fokozni.:-)))))) A másolás meg ugye egy külön téma, szerint sem érdemes belemenni. Téged úgy sem lehet, csak próbálkozzon.:-)))))
puszi

zazie írta...

Tyűha, ez igen!!!! Gyönyörű!

Unknown írta...

Just amazing! Very well done! Have a nice day, yours Doris

Gizus írta...

Szia Barbi!
Tényleg nem kell szerintem izgatnod magad a másolás miatt. Hál Istennek az üveg természetéből és hogy mások vagyunk soha nem lesz két alkotónak egyforma alkotása. Mivel kicsi ország vagyunk, és szerintem kevesen is, így hamarabb feltünik, ha valaki kipróbálja az azonos technikákat, színeket, formákat. De szerintem nem baj ez. Én például sokat szoktam nézni a Youtube-on ilyen videókat, mivel egyedül vagyok itt keleten az őrületemmel. Autodidakta módon csak így tudom magam fejleszteni. Még ezt az oldalt imádom: http://www.self-representing-artist.com/artists/c.htm Az ember ötleteket merít, kedvencekre talál!
Egyszer egy filmben hallottam, és nagyon igaz: " Az utánzás a hízelgés egyik legkifinomultabb formája! "
Ja! És ez a gömb!!!! Utánozhatatlan! :)

Artemis írta...

Egyszerűen nagyszerű ez a bigyó! No, pöttyözzön valaki még egy ilyet, ha tud! :)

Kriszta írta...

Barbi! Gyönyörő ez a gyöngy is! Mint mindegyik, amelyiket csak tőled láttam. Mint a gyöngyeid egyik legnagyobb rajongója mondom neked, a te gyöngyeidet nem lehet utánozni!!!!!!!!!!!!!!!! Kelljen csak fel elég korán az, aki meg akarja próbálni csak fele ilyen minőségben, precízségben, üveg iránti imádatban kifejezni saját magát!!!!!!!!

Evelin írta...

Hűűűű... csodálatos lett!
Szerintem téged tényleg nem lehet másolni, egyszerűen fel lehet ismerni az ékszereid a stílusod alapján. Én legalábbis egyből kiszúrom :) Gyönyörűűek a színek!

KissBeads írta...

Barbi, szerintem nekem eddig talan ez az egyik legkedvencebb alkotasod! Olyan kis tokeletesen kerek, pihe-puha a szememnek :)Nagyon fincsi

Ababeads írta...

Lovely bead!!!

ros írta...

Che bella! Semplice ma di effetto! Brava. Ros

Dóra írta...

Hihetetlen kezed és szemed van! Minden elismerésem!!!

norono írta...

Ez azért az őrülettel lehetett határos! Elképzelhetetlen számomra, hogy téged bárki is utánozni tudjon akár csak egy kicsit is megközelítően.