2009-04-02

Jackpot


Évekkel ezelőtt nagyon sok dolgot vettem és kaptam ebben az üzletben. Romantikus színvilága elvarázsolt,a ruhák nőies vonalúak, nem tömegcuccok és imádom őket viselni.Ma már csak nézegetem és megfogdosom őket a boltban, inkább üvegre költöm azt a pénzt. Az utóbbi estéken azonban megint nagyon eluralkodott rajtam ez a romantikus színvilág.Tán a tavasz és a napsütés teszi,virágba borul minden és a lámpagyöngyeim mosolyognak. Ha az előző sorozatot éngyöngyöknek neveztem, akkor ezek a Nagyonén! gyöngyök.

4 megjegyzés:

vezsuzsi írta...

Nagyon tetszik bármelyik éned!!!

Maya írta...

Nagyon helyesek Barbi, csak csodálni tudlak a kitartásodért, én csak álmodozom az üveg olvasztásról :-)

Hobbi-Tünde írta...

Csodásak az üveggyöngyeid, színviláguk kiegyensúlyozott személyiséget tükröznek.

CLAUDIA GIORNO írta...

HERMOSOS TUS TRABAJOS!!