2008-11-17

Újra PIF

Jó régen volt már, hogy ebben a játékban részt vettem. Mindenkinek elküldtem a meglepetést úgyhogy be is tartottam, én még sajnos nem kaptam.
De most panyizsuzsinál jelentkeztem hátha nagyobb sikerrel járok. Igaz, most én is újra elindítom a játékot,tehát 3 embernek megint készítek majd valamit. (Milyen jó lenne ha most az egyéb témájú újonnan megismert blogolók jelentkeznének) Szóval a játék:

Bárki játszhat, akinek blogja van.
Az első három ember, aki kommenteli ezt a bejegyzést, ajándékot fog kapni tőlem, melyet én készítek.
Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok.
Cserébe előre kell fizetni, úgy, hogy meghirdetitek a saját PIF-eteket a blogotokban, jelezve, hogy az enyémet folytatjátok!

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ezt most már nem hagyhatom ki!! Jupiiéééééé!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ande írta...

én is jelentkezem!!!!! :)))))

Hoyacarnosa írta...

Szia! Én is szeretnék! :) Erika

LNóri írta...

na jól lecsúsztam :-)
örülök, hogy találkoztunk tegnap,
ma is láttam Fruzsit :-)
puszi

LNóri írta...

ja, amúgy ne keseredj el, az első pif-emből én is már elküldtem az ajándékokat, sőt a másodikból is egyet, de még csak egyet kaptam én is. Szóval, szerintem csak későn, de megkapod.
Puszi

babobead írta...

Nóri, Neked csinálok majd katicás gyűrűt, jó?

Gini írta...

Karácsony előtt biztosan oda kell érjen az első PIF :) És szoritok, hogy tetszedjen :)
Békés Karácsonyt, Barbi!