2007-08-20

Muranoi szív százlábú karival


9 megjegyzés:

Kata (Mercy) írta...

Gyönyörű kis szett!! :)

Dóra írta...

Barbisan gyönyörű!

Babó gyöngyművek írta...

Köszi, Dóri Neked külön az ötletet is!

Nagyné Blahó Zsuzsa írta...

Szia Barbi!
Gyönyörűeket fűztél ismét! Ez a szett nagyon tetszik! :-))

fszeva írta...

Barbi, annyira izléses ez a szett, tényleg meseszép!!!!!!:)))
Ha nem bánod, én is megfűzöm, de ilyen medált hol kapok?

Babó gyöngyművek írta...

Köszönöm! Évi, én Kapolcson kaptam, de már láttam pár helyen.

Zsani írta...

Áááááááá, de szép!!!!

Névtelen írta...

Gyönyörű, és nagyon ötletes :)
Muszály hogy fűzzek százlábút :) Nekem is nagyon tetszik a medál
Ary

Pearl jewelry írta...

wholesale jewelry cultured akoya pearls , freshwater pearls and pearl jewelrypearl necklace,pearl pendant, pearl earrings , pearl bracelet ,pearl ring , pearl strands from China.